Blog/5 Trendet Më Të Mëdha Të Marketingut në 2019

“ Asgjë nuk realizohet nëse ske eksperiencë”- Johan  Keats.

80%  e bizneseve janë shprehur  se vitin që shkoi vendimet në marketing  ishin lidhur me eksperiencë  e konsumatorëve si dhe për të fituar besimin e  tyre.

Në 2019 Bizneset duhet të  synuojnë ndërtimin e një infrastrukture të brëndshme në përpjekjet e tyre për t'i shërbyer klientëve në mënyrë të shpejtë dhe efikase:

1.Kreativiteti i bazuar në të dhëna - diferencë strategjike në përvojën e klientit.

Një qasje e bazuar në të dhëna dhe në kreativitet i ndihmon marketerët të punojnë më produktivisht, të krijojnë përmbajtjen e duhur dhe të shpërndajnë atë te klienti i duhur, nëpër kanaleve të duhura dhe në kohën e duhur"

"Ekipet krijuese dhe ekipet analitike duhet të punojnë më ngushtë me të dhënat e tyre për të kuptuar më mirë sjelljet e ndryshueshme të konsumatorëve .

Studimet tregojnë se kompanitë që integrojnë të dhënat dhe kreativitetin në praktikat e tyre të përditshme, në të vërtetë, nxisin dy herë rritjen e kompanive.

2. Shitësit me Pakicë do të dyfishohen nëpërmjet Tregtisë Online.

E-commerce ka qenë tradicionalisht e përqendruar në ofrimin e konsumatorëve me çmime më të ulta.

Në të vërtetë, RBC Capital Markets parashikon që Alexa e Amazon do të sjellë 10 miliardë dollarë në të ardhurat e tregtisë elektronike deri në vitin 2020.

Studimet tashmë tregojnë se konsumatorët që blejnë në internet dhe në dyqan online kanë një vlerë prej 30% më të lartë se ata që dyqan fizik

3. Unifikimi i të dhënave: Lidhja e përmbajtjeve dhe të dhënave-etike.

Kompanitë duhet së pari të krijojnë një pamje të unifikuar të klientëve të tyre, tha Vikram. "Pamja e vetme e konsumatorit është pasuria e vetme më e rëndësishme që një marketer modern mund të ketë, dhe është thelbi i përpjekjeve të tyre të personalizimit", tha ai. "Ajo gjithashtu bëhet thelbi i aftësisë  të marketingut të gjeneratës së ardhshme të ROI".

Megjithatë, ka ende një "misticizëm" rreth vështirësive të unifikimit të të dhënave të ndryshme në një organizatë, shtoi Heller. Pikëpamja e tij është se krijimi i një pamje të vetme të konsumatorit është një sfidë e njerëzve.

4. Marketing i bazuar në të dhëna

Sot, marketingu i bazuar në  të dhëna është në fazat e hershme "Shumë kompani e dinë se është e rëndësishme, por ata nuk kanë aftësitë dhe burimet e duhura"

Bizneset do të duhet të shtrëngojnë shtrirjen midis marketingut dhe të qënit të suksesshme. Ekipet e shitjeve dhe marketingut duhet të bashkojnë ekipet, teknologjinë dhe modelet e qeverisjes rreth një seti strategjik.

"Disiplina e përcaktimit të një grupi thelbi të prioriteteve të synuara dhe pastaj ndërtimi i marketingut, shitjes dhe zgjidhjeve të teknologjisë për të rrethuar këto objektiva jo vetëm që optimizon rezultatet afatshkurtra, por gjithashtu formon të ardhmen e biznesit.Kjo është një strategji tërësore që mund të transformojë në mënyrë dramatike një biznes . Kjo do të thotë KPI të reja dhe metrics për të ndjekur.

5. Hapat e ardhshëm në transformimin e marketingut.

"Transformimi dixhital është një udhëtim, jo ​​një destinacion".

Transformimi digjital do të realizohet në lidhje me menaxhimin e përvojës së klientit. Kompanitë që dëshirojnë të sigurojnë eksperienca të vërteta transformuese të konsumatorëve kanë nevojë për të dhënat e klientit që janë në kohë reale, inteligjente dhe parashikuese.

Në 2019 do të shohim ndërmarrjet e përqendruara në ndërtimin e një rrjedhe të dhënash të lidhura me klientët - sjellje, transaksion, financiar, operacional - për të marrë një pamje të vërtetë të klientëve të tyre, për veprim të menjëhershëm.