Blog/Cfare eshte nje brand dhe pse duhet te kujdeseni per kete

Nje M e verdhe gjigante ose nje molle e kafshuar apo nje W e rrethuar: keto jane simbole qe lidhen me markat e ndryshme. Nese e dini se cilat lloje jane keto, ju tashme keni nje kuptim intuitiv pse brand eshte kaq i rendesishem.
Nje marke eshte diçka qe shkon pertej nje logoje, fonts te shkrimit dhe ngjyrave. Është një ide, një simbol, një mesazh dhe një mënyrë jetese që kalon kufijtë e perceptimit tonë dhe të prek në ndjenja.Kjo mund te arrihet vetëm kur punoni me procesin e krijimit të markave. Ky term tregon nevojën për të vazhduar zhvillimin e markës në mënyrë që ajo të mbijetojë. Po, markat kanë një jetë të tyre, por njerëzit duhet të ndërmarrin hapa për të siguruar që pozicioni i markës të mos zhvendoset në mënyrë të padëshirueshme.

Përcaktoni strategjinë tuaj

Kur punoni në brendësi, është e rëndësishme që të keni pikat kryesore të përcaktuara qartë në mënyrë që të ruani thelbin e markës me kalimin e kohës. Këtu janë disa nga pikat kyçe që duhet të mbani në mend:
– Njohuritë për kategoritë: Ide ose koncepte kryesore të sektorit të aktivitetit në të cilin marka juaj operon mund të ndihmojë në përcaktimin e planit tuaj të veprimit.
– Mjedisi konkurrues: Studimi i konkurrencës që mund të ndikojë në pozicionimin e markës.
– Vizioni i markës: Arsyeja për ekzistencën e markës.
 Baza e fuqishme e markës: origjinat dhe objektivat e saj, si ka lindur marka dhe çfarë dëshiron të transmetojë.
– Përvoja e konsumatorit dhe punonjesve: Çfarë duhet të mbulojë kjo markë, nga pikëpamja e audiencës së synuar.
– Arsyet për të besuar: Vlerat kryesore që ju duhet të transmetoni.
 Ambicia e markës: Qëllimet e markës – një objektiv që kemi vendosur dhe punojmë për ta arritur.
– Njohuri të kulturës njerëzore: Konteksti në të cilin mund të ndihmoni njerëzit dhe të shtoni vlerë në jetën e tyre.
– Target: Çfarë personash blerës po synoni?
– Archetypes of Jung: Një përmbledhje e arketipeve të përshkruara nga psikologu C. G. Jung. Këta faktorë aplikohen në markë për të kuptuar sjelljen dhe thelbin e saj në një mënyrë shumë intuitive.
– Personaliteti: Si vepron ose si perceptohet nga audienca e saj.

Sapo të jenë përcaktuar këto pika kryesore, është koha t’i zbatoni ato. Ne duhet të kryejmë një plan strategjik për të përmbushur të gjitha objektivat që kemi vendosur për veten tonë. Çdo përsëritje (përsëritja e një procesi me qëllim të arritjes së një qëllimi të dëshiruar) të planit duhet të veprojë me një qëllim. Në fillim, këto objektiva paraqesin një vlerë të paprekshme, por në afat të mesëm kjo përkthehet në udhëzime ku nuk do të duhet të mendoni aq shumë për çmimet, por përkundrazi të përqendroheni në ofrimin e produkteve dhe shërbimeve të mira.
Ju duhet të jeni të perditesuar me CRM-ne dhe të shfrytëzoni informacione të reja për të përmirësuar marrëdhëniet me personat tuaj blerës. Kjo qasje do t’ju ndihmojë të arrini qëllimet që keni përshkruar.
Ju gjithashtu duhet të ndërmarrni hapa për të siguruar që ju të mos punoni në markë egocentrike – procesi i zhvillimit të markës duhet të lejojë komunikimin me dy drejtime duke dëgjuar blerësit tuaj dhe duke rritur nivelin e angazhimit.