Blog/4 Elemente Strategjikë në Mediat Sociale

Kur mendoni për strukturimin e një strategjie të fortë të reklamimit social, do të doni të përfshini katër elemente specifike.Ata janë:

1. Rritja e Komunitetit

Historikisht në fushën e marketingut në mediat sociale, eksperienca ka treguar që të mos fokusohemi vetem tek nje numër I madh I ndjekësve.

Kjo është pjesërisht e vërtetë - tërheqja e ndjekësve për t'u dukur mirë nuk do t'ju ndihmojë shumë kur bëhet fjalë për rezultatet aktuale të biznesit. Sidoqoftë, nëse mund të arrish një audiencë të synuar, që ka interes të qartë për markën tënde, do të shohësh më pas kosto më të ulëta të reklamimit, fitime më të mëdha dhe emër të përforcuar të markës.

2. Angazhimi

Gjëja e rëndësishme që duhet të mbani mend kur përdorni reklamat për të përfshirë  ndjekësit, është se jo të gjitha angazhimet krijohen të barabarta. Është shumë e lehtë për njerëzit që të vërejnë një foto tërheqëse ose një video qesharake, megjithatë është shumë më e vështirë që njerëzit t'i kushtojnë vëmendje përmbajtjes së vërtetë që ofron marka juaj.

3. Klikimet e Faqes

Pothuajse të gjitha platformat e mediave sociale, tashmë kanë parametra të fuqishëm të matjeve statistikore  të cilat ju mundësojnë të tërhiqni klientët tuaj të synuar. Ndërkohë që trafiku i medias sociale zakonisht ka norma më të larta kërkuese, është ende shumë e rëndësishme që të merrni përdoruesit e rinj në faqen tuaj dhe ti bëni pjesë të marketingut vazhdimisht.

4. Ritrajnimi

Gjëja emocionuese rreth marketingut të mediave sociale është se ka gjithmonë taktika të reja për t'u provuar, strategji të reja për t'u testuar. Gjëja e frikshme është se ka aq shumë buxhet për të shpenzuar në teknika të tjera që mund të rezultojnë më të efektshme.

Sigurohuni të testoni pa pushim, të braktisni taktikat që nuk japin rezultate, dhe gjithmonë optimizoni aty ku është e mundur.