Blog/Marketingu me E-mail

Email Marketing është akti i të dërguarit mesazhe komerciale, zakonisht një grupi njerëzish, duke përdorur email. Zakonisht përfshin përdorimin e emailit për të dërguar reklama, kërkuar biznes, nxitur shitjet ose donacionet, dhe do të thotë të krijosh besnikëri, besueshmëri, ose ndërgjegjësimin e markës.

• Marketingu i emailit raportohet shpesh si vetëm i dyti për të kërkuar marketingun si taktika më efektive e marketingut në internet.

• Marketingu i emailit është dukshëm më i lirë dhe më i shpejtë se posta tradicionale, kryesisht për shkak të kostos së lartë dhe kohës së kërkuar në një fushatë të postës tradicionale për prodhimin e veprave të artit, shtypjes, adresimit dhe postimeve.

• Të dhënat e mbledhura nga testimi në kanalin e emaileve, mund të përdoren në të gjitha kanalet e fushatave të marketingut, të shtypura dhe dixhitale.

• Reklamuesit mund të arrijnë një numër të konsiderueshëm të abonentëve të emailit që kanë zgjedhur (pranuar) që të marrin emailin.

• Pothuajse gjysma e përdoruesve amerikanë të Internetit kontrollojnë ose dërgojnë email në një ditë tipike, me email të dërguar mes orës 1 dhe 5 të kohës lokale, duke i tejkaluar ato që dërgohen në kohë të tjera në shkallët e hapjes dhe të klikimeve.

• Nëse krahasohet me emailin standard, marketingu direkt i email-it prodhon shkallë më të lartë të përgjigjes dhe vlera mesatare më të lartë të rendit për bizneset e tregtisë elektronike.